Crazy Days.

Hej!
Efter en lååång paus är jag nu tillbaka. Jag har haft så kul de senaste dagarna så det inte är sant. Vi åkte alltså till J:stad på måndag kväll, bussresan tog sådär 6-7 timmar så man kan ju tänka sej hur det såg ut med 11 övertrötta tjejer i samma buss, haha. Supernice. Vi kom fram till jakobstads gymnasium där vi skulle övernatta ca 12 och väckning var det 7 tiden (vi försov oss ½ timme). Vi hade stannat i en matbutik kvällen innan så vi åt frukost bestående av några köttbullar, vindruvor och kakao. Matcherna gick sådär, vi spelade bra men inte tillräckligt bra. Resan tillbaka började jag med en powernap, sedan åt vi på en ABC och så fortsatte resan med film, skratt och mys.

Idag har jag då tidigt vaknat för att åka iväg till stan på inspelning. Denna gång var det roligare än förra gången, måste kolla upp när det sänds. Så var det skola, skola, skola. Bara 2 lektioner men det var mer än nog för mej, drog med Jenny och några andra till Galna Dagarna som pågår nu, hittade jättefina grejer men no money no funny.

Okej nu har jag äntligen tid att se det första avsnittet av Desperate housewives som pappa så snällt bandade åt mej.

Pussar,

Lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0