Skolmassaker once again

Hemskt! Än en gång har Finland drabbats av en skolmassaker. Man blir ju rädd nu när det händer ännu en gång. Helt otroligt. Alla tidningar skriver om finska tidningar har det som huvudrubrik. Hoppas polisen och andra får koll pål äget nu så att det aldrig händer igen. Jag vill kunna känna mej trygg när jag går till skolan.


Skräckens dag:
11.00 - Skjutningen börjar
12.00 - Skolan evakueras
13.00 - Gärningsmannen förs till sjukhuset
14.00 - Polisen: Åtminstone 9 döda.



USCH.
Jag tänker på alla oskyldiga elever som har blivit offer för detta. Och på deras familjer. Kämpa på!

Dessa ljus tänder jag till minne av alla de som dog.



KÄRLEK,

lieenaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0