Le outfite

Mors!
Jag vaknade med en fruktasnvärd magont på vänstra sidan av revbenen och lite på ryggen. Usch usch!
Idag har jag alltså skola till kl. 13 som vanligt nu under provveckan, först konst och sedan prepreligion -.-
Antagligen åker jag sedan och städar till mommen och moffen efter skolan. Resten av dagen måste bestå av religions läsning, har fasiken inte ens börjat läsa ännu och provet är imorgon. Lycka till säger jag bara! ;)

Annars, imorgon kommer jag på tv. Fst 5 kl. 19.30 i finland och 18.30 i Sverige, inte för att jag tror att många svenskar har den finlandssvenska kanlen fst 5, men ändå. Kom ihåg att titta! ;)

Dagens outfit:


USCH, vilken bild! hej jag är 13 år!

Leggings - Gina
Lång topp - Gina
Topp - HM
Halsduk - Gina
Väska - Zara


Ojj, Ojj nu blev det bråttom! Ha det superr!

L


Kommentarer
Postat av: Tove

Oj, jag trodde du var äldre än 13.

2008-09-30 @ 08:11:59
Postat av: Anonym

Tänkte att jag svarar här. Ja, jag är äldre än 13. Jag menade bara att jag ser ut som 13 på bilden :D



Kram, L

2008-09-30 @ 14:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0