Houtskär 09





Nu har jag andats ut lite med hjälp av dator och mat. Skönt att vara hemma, men samtidigt är de så ledsamt att det redan är slut. Gruppen fick en så fantastisk anda och samhörighet, men man ska väl sluta när det är som roligast. För att kort summera så spenderade vi 1 vecka på Houtskär där jag var hjälpledare för skriftskolan. Vädret var fantastiskt, vi simmade varje dag och jag kan nästan lova att vi inte såg ett enda moln under hela veckan. Konfirmanderna var de gulligaste någonsin och hjälppisarna var kanske de bästa! Helt galet bra helt enkelt. Och btw, min grupp vann läger OS!!! *stolt*
Nu tror jag minsann at det är sovdags, har lite att ta igen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: mumin

organiserat kaos... ja sku nog villa tibax dit fö på houtskär va d ens solsken här e de bara regn o mulet...

2009-08-12 @ 11:25:40
URL: http://vidminsvans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0