Jessica Andersson


Kom hem från stan och ska nu bädda ner mej under ett tjockt täcke med varmt att dricka för jag är sjuk. Kände mej redan lite krasslig då jag satt på esplanad och skrev, men då jag gick därifrån för att gå i butiker fick jag rikigt kallt och blev yr. stannade ändå kvar i stan för jag skulle träffa Roberta, vi gick i butiker och sedan till Empire plaza på middag. Vi hade super trevligt som vanligt och jag hittade en bok som jag länge ha velat läsa (När kalla nätter plågar mig med minnen om hur det var), men jag mådde ändå såpass dåligt att jag inte kunde njuta riktig ordentligt. Nu är det i alla fall skönt att vara hemma. Ha en bra fredag kväll, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0