22:06

Nu när jag ha deppat ett tag tänkte jag ändå att jag skulle beräa lite om dagen.
Vår uppgift var att vara där på församlingens samingsplats och hålla lite koll på ditt som datt. Jag kan säga att även fast vi gått på skolningen i 2 år så kände vi oss rejält borta där. Vi hörde liksom inte till gänget. Vi stod mest för oss själva och snackade medan de andra hade sina inside skämt. I slutet av kvällen skulle vi hålla andakt, vi trodde att det skulle ta sådär ett par minuter att läsa texten vi hade valt ut, ha, det tog högst 20 sek. Där satt vi sedan lite besvärat och fick improvisera för att det skulle ta längre tid. Nå, helt roligt var det ändå.

Nu ska jag försöka sova lite, skola kl 8 imorgon. Finska. Usch. Måste dessutom tvätta håret imorgon på morgonen, orkar inte med det nu. Så det blir väckning kl 6.00. Någon som vill byta plas med mej? Nähä.
Pusskram!!


Kommentarer
Postat av: irene

ja sörjer me dej...<3

Postat av: Anonym

:/voi <3 jo vi tar å talar nån dag, kramis

2009-02-06 @ 13:03:39
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0