Ge mej diamanter i tusental

Sista dagen på period tre var idag, imorgon börjar helvetet. Idag fick vi också ansökningslappara till om man vill bli tutor. Hoppas verkligen att jag blir, fick inte vara vänelev i högstadiet och har varit besviken på det ända sedan dess.
Skolan varade som sagt endast i ca 10 minuter, efter det gick vi plikttroget till köpcetrumet. Det börjar bli som en vana nu, vi är alltid där efer skolan. Vi åt lite och så åkte alla iväg på sina egna ärenden. Jag valde efter många om och men at ändå komma hem och läsa. Kalla mej junt om i vill men jag fick ett sånt sug efter att läsa Harry Potter så igår började jag på fjärde boken, helt galet bra!!

Nu lite till mat, sen mysbyxor på och fortsätting av Harry Potter, mums.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0