PÅ VÄG

Packar, äter frukost och plattar håret samtidigt. Det är lite stressigt här hos mej nu. jag är inte riktigt säker när dom kommer, men vi snackade om halv 10 då, få se om dom kanske förhoppningsvis är lite försenade.Jag hoppas jag har fått allt med mej, man blir ju atid lite osäker just före man ska ka iväg. Men vad skulle jag egentligen kunna glömma som jag inte klarar mej utan?!?

Nu är grejen den att jag inte kommer att ha tillgång till internet under de nästa 3 dagarna. Bloggen kommer alltså ha en torrperiod nu. Tyvärr.

Nu åker 7 osminkade förväntansfulla tonårsflickor för att fira sportlovet och idag speciellt alla hjärtansdagen tillsammans. Pusskram på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0