söndag

Söndag. En dag då man borde vila.
Jag hade som mål att läsa filosofi, vilket jag har gjort, men så när man inte orkar längre vill man ju gärna ha något annat att göra, vad som helst förutom skola. Ofta blir det så att jag går till kylskåpet sådär 1 gång/halvtimme och hittar något att äta, medan jag funderar på vad jag ska hitta på. Nåja, idag har varit exakt en sån dag, men istället för att äta idag har jag städat. Mitt rum, eller skrivbordet som såg ut som ett bombnedslag har fått en riktig makeover. Slängde massa gamla papper och prov, sen torkade jag av allt och så sorterade jag om allt. Nu har jag ett skrivbord som man faktiskt ser.

Efter maten ska jag klä på mej lite varmare och gå ut i snön och busa lite med syrran. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0