för trött för att hitta på rubrik

Jag är helt slukörd efter 4 dagars barnvaktning. Syrran har gått på övervarv varje dag medan jag har varit mer sugen på att läsa lite, ta det lugnt och varva ner efter ett ganska jobbigt skolår. Nå, jag har fått hänga med i svängarna så gott det har gått. Haha, jag lovar mig själv att jag aldrig ska bli som blondibella; gå på möten varje dag, ha fullbokat varje helg. Jag skulle med säkerhet inte stå upp efter 2 ½ dag.
Så nu ser jag framemot en helg på landet. Fast ironiskt nog har jag ett möte genast kl.11 imorgon som jag måste gå på innan vi åker till landet för att umgås med släkten. Nåja, efter det är jag i alla fall ledig.

Kommentarer
Postat av: annika

du klarar dej gumman ! <3

vi rings efter att ja ha kommi från turkie, puss<3 :)

2009-06-05 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0