mailbox full

Majlet från staden var störande likt alla andra rekryterings majl jag någonsin fått:

"Tyvärr måste vi meddela att ni inte har gått vidare i vår rekrytering. Tack för visat intresse och lycka till!"

Till råga på allt var det helt igenom, 100 %, på finska. Tänk om jag inte skulle kunna finska och utan att förstå vad det står ta förgivet att jag fått jobbet. Ja, då hade dom fåt något att bita i.
Inte för att jag egentligen ville ha jobbet på åldringshemmet, men lite deppig blir man allt när det dimper ner sånt i majl boxen. Hoppas att svaret från Sverige blir annorlunda. Gode Gud jag ber dig!

Imorgon är sista dagen hemma, sedan måste jag till skolan för att inte missa för mycket. Märkte redan att jag missat massa saftigheter idag, både i och utanför skolan.

Nu ska jag överdosera nässprej så jag får nån sömn alls, sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0