123456789


Det jag går igenom just nu begränsar mitt liv så jäkla mycket. Har världens roligaste tv-projekt pågång och jag kommer inte kunna njuta av det alls på det sättet jag skulle vilja. Såklart ska jag ta ut allt jag kan för stunden, men det blir inte många procent, tyvärr. Och så ska jag gå på restaurang med vännerna imorgon kväll för att fira ett födisbarn, jag kommer vara på helspänn hela tiden. Det är så tråkigt, men det är klart att jag ska med ändå.
Det om tråkigheter. Över till roligare stuff, imorgon börjar helgen, jau. Jag har helt ledig fredag förutom kvällen då vilket är skönt för mina dagar nu är ju nästan värre än då jag går i skolan. Skämtåsido. Iaf, det enda jag vet for sure är att det blir partey. Tuti gott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0