baka kaka gånger fem



Har härjat i köket hela dagen. Tack gud att det snart är över. Nej, men seriös det har varit väldigt rolig och mycket påfrestande. Har misslyckats och fått göra om, men vet ni vad? Det är inte det viktigaste. Det viktigaste är att ha roligt och det har jag minsann haft. Jag och programledaren Tom har skrattat oss igenom alla problem och till sist blev det en kaka som just nu står ute på terrassen över natten. Imorgon vid 10 tiden kommer YLE gänget efter mej och vi drar till matmässan i böle där jag har ett stånd. Får förbereda lite och kl. 13 drar showen igång. Så kom gärna och titta. Och om ni har skola då kan ni alltid skolka. Ingen vill missa min tårta, jag lovar. Nu är jag dödstrött och extremt utmattad. Sov gott, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0