fullspäckat program



Det pågår renovering för fullt i nedrevåningen. Golvet är upprivet och det byggubben vandrar runt. Så det är inte en lugn morgon precis. Men skit i det, jag har fullt upp, ska fördriva tiden med friends och sedan ta tåget till Böle där det blir kinalunch med pappa. Kl.13 har jag tärff med Sara i stan och kl. 16 ska jag träffa Roberta riktigt snabbt bara innan min skrivkurs som börjar 17. Roberta åker nämlligen til värmen imorgon, gissa om jag är avis. Men när hon kommit hem ska vi börja titta på resor åt oss, jee! Ha en fin dag, sköt om er! Kram!

Kommentarer
Postat av: Denise

SV: Tack så mycket:D Vilka fina bilder!:)

ha en bra kväll

KRAM

2009-10-27 @ 19:12:26
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0