Stressmoment




Gud alltså! Jag har stressat i köket ända sedan jag kom hem kl. 14. Trodde det skulle bli lätt att baka min tårta men hahahahahahah. Jag trodde jag skulle dö. Det blev mycket svärande, panik och klott. Jag lovade tom. mej själv att jag aldrig ska baka igen. Till slut blev den okej, lite dålig stabilitet, men det ska nog fixa sej till fredagen.

Igår var jag, Benjamin och Annika på flickan som lekte med elden, den var toppenbra men helt jävla sjukt grym. Lika bra som män som hatar kvinnor. Och just det, jag har inte fått min kamera ännu så bilder från fredagen kommer imorgon, fast nu jag stal några av Jenny. Nu ska jag lua mej tillbaka och bara pusta ut efter en hektisk dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0