förra vappen


God jävla morgon! Inatt klockan två vaknade jag av att min mage dödade mej lite, jag tänkte det här är inte sant och så började kramperna. Klockan fyra somnade jag om. Och det ösregnar ute. Och jag är tvungen att dammsuga nedre våningen. Dessutom har jag smutsigt hår, men jag orkar verkligen inte tvätta det så jag åker in till stan med lite småsnude fiilis. Vilken superstart på dagen. Förhoppningsvis får lunchen med farmor mig på bättre humör. Ska också försöka hitta något att ha på mig imorgon på vappen.  Pusikram!

Kommentarer
Postat av: Christa

Hej Linn :) visste inte att du också hade en blogg. Jag har börjat blogga nu igen men du har just fin layout på dina blog så ja undra bara hur du har gjort den?? Ses o hörs, puss <3

2010-04-29 @ 13:37:56
URL: http://stilissima.blogg.se/
Postat av: Christa

Hahah ajjoo började egentligen skriva på två bloggadresser eftersom jag int kan bestämma mig vilken som e snyggare, denhär eller den på blogg.se. What do you think?? Ratata bloggarna e ju helt snygga också - de finns för mycke valinnanvaraaa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0