Jenny 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Det har varit så fint väder idag igen, men fan så kallt det är trots att solen gassar. Har ändå haft en skön dag på björnholmen där vi hade tutorseminarium med alla de nya tutorerna. Efter det åkte jag för att ta ut lite mediciner och samtidigt tog jag take away mellanmål från wayne's. Kvällen har spenderats med lillasyster, vi har promenerat, käkat och tittat på film. Annars är det idag som Jenny fyller hela aderton år (grattis!) och på fredagen ska det firas med middag och utgång. Tyvärr kan inte jag delta för jag har jobbkeikka. Fan också. Sådant.

Kommentarer
Postat av: jenny

Jeje, taaack :)!! De jättesynd att du int kan komma me men vi tar de pånytt sen :)!!kram

2010-04-21 @ 08:49:53
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0