svenska ting




Jag hade ganska tidig wake up call idag, åt mina frukostflingor, strök lite skjortor för att tjäna pengar (kontot ligger på 0,37€ så jag är verkligen verkligen verkligen desperat efter pengar), åt leftovers till lunch med bro, tittade på satc, kokade kaffe och gick ut på trappan för att fika, satt i solen ganska länge och bara njöt, åkte på scoutmöte och lekte ute i en timme med en massa nioåringar, kom hem och åt middag, fotade alla sverige saker som ligger och skräpar i mitt rum efter stockholms kryssningen(resorben är annas, geléhallonen köpte jag för att jag alltid köper geléhallon i sverige och festisen vänar bara på att bli uppdrucken) och så började jag skriva detta inlägg. Det mina vänner är min dag hittills. Hoppas den fortsätter lika bra som den börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0