freeeedaaaaag

God morgon, jag degar i pyjamas och fårskinnstofflor i min mjuka fåtölj med datorn i famnen. Har precis skickat iväg en text som jag samlade material för igår och som jag inte hann skriva klart. Nu är det i alla fall gjort, skönt! Resten av dagen är de bara roligheter på kommande. Först ska jag ta en lång dusch med levande ljus och så ska jag raka benen. Till lunch har jag grym lust att åka in till stan och äta soppa på café esplanad och kl. 15 har jag möte på syömishäiriökeskus. Och ikväll blir det fest med 70-tals/disco tema. Mitt festbehov börjar så småningom bli ganska tillfredsställt så jag tror att jag ska ta det ganska lugnt ikväll. Ha de bra, blog you later

Kommentarer
Postat av: minna

haha linn to de nu int någo lugnt igårkväll! ;D

2010-02-13 @ 07:42:10
Postat av: Anonym

javet! :D jooo ja hade nog helt superrolit :) en jävla lyckad fest måst ja seja!

2010-02-13 @ 08:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0