we've got to make a move, take a chance while the night is young lalalalalaaa....

Börjar jobbet idag först 19:30, ibland är det skönt att ha ett så flexibelt jobb som jag har, inga jätte fast besämda tider och oftast kan jag också påverka själv. I mitt rum dunkar melodifestivalen 2007 från stereon och jag har dansat rumpan av mej framför spegeln, nööööjs. Så nu är jag lite tomatsås röd i ansiktet av utmattning.
Imorgon kommer bli THE dagen med helt enormt mycket bra saker. Bl.a. så kan jag säga att jag får typ sova hur länge jag vill, bestämde mej nämligen för att skolan inte behöver mej imorgon. Och jag behöver defintivt inte skolan. Slut snackat nu, mera updates senare.KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0