böcker


Känner mej så duktig, jess.Har skrivit två sidor om etik och homosexualitet plus att jag drog min rumpa till biblioteket samtidigt som mamma och pappas skulle till matbutiken och lånade en hög böcker om just kyrkan, etik och homosexualitet. Dessutom lånade jag tre böcker som jag täkte titta lite i som är skrivna av tjejer som har gått igenom liknande grejer som jag. I Augusti någongång försökte jag läsa en bok som heter Ta livet av mej mamma, men jag blev aldrig klar med den eftersom jag började må allt sämre då jag läste den. Har dock hela tiden tänkt att jag måste läsa den sedan när jag bir friskare, ännu känns det ändå inte helt bra.
Ja, nu blir det middag och sedan ska jag belöna mej själv med ett par avnitt HowI met your mother, eller kanske nyaste dhw avsnittet som borde ha kommit upp på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0