norrköping todaloodiloo




lite midsommar 2010 (bilder:MINNA)
Crappy uppdatering, men jag bryr mig inte. Har jag inte lust så har jag inte. De senaste dagarna har jag mått rätt så dåligt, har vistats ensam hemma vilket inte precis gjort saken bättre. Jag önskar och ber att det kommer kännas bättre i Sverige. Där finns inga förväntningar, inget arbete och inga människor jag måste tillfredsställa. Planet lyfter idag klockan fyra och nu borde jag packa det sista och sedan äta lunch här hemma. Ensam. Usch usch, gårdagen skulle jag vilja stryka från mitt liv, hoppas det var sista gången det kändes så illa. Kom ihåg att älska er själv, det är ni värda.

Jag hör av mig när jag kommit till Norrköping, sköt om er. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0