Forts.

Fortsättning på föregånede inlägg. En ätstörning handlar alltid om att man är rädd förr att gå upp i vikt och får ångest då man äter. Men dessa symptom uppkommer inte utan orsak. Man reagerar på något annat! Jag hade också väldigt svårt at förstå det först, men nu är det helt självklart för mig. Jag vill intte skriva hur mycket jag gick ner i vikt eftersom jag vet att det lätt blir en "tävling" om viktinedgång. Been there, done that. Nu mina pussgurkor ska jag efter en underbar yoga timme försöka sova lite. Imorgon har jag en spännande dag framför mig, berättar mer sedan. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

linn, har du någon epost-adress man kan kontakta dej på? jag har en fråga men vill kanske helst inte lägga ut den här så alla kan läsa. sköt om dej, och tack på förhand! kram

2011-02-07 @ 13:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0