torsdag kväll

Gode gud så skönt det är att vara hemma. Tandläkaren var en riktig pina, var bedövad flera timmar efteråt och när jag åt rann det sås och potatismos längs med kinderna. Anyway, skolan var sjukt bra, fick så huippu bra i psykologiprovet så jag har hurrat hela dagen.
Innan modellövningen tog vi bagels på arnolds. Aftis var tråkigt och nu sitter jag i soffan med min halft kivoga mamma som vill bestämma allt om mej. Jag fick inte sätta min bloggadress i artikeln som kommer i HBL på söndag. Hon är en sådan prutipruti.

Nu vill jag bara att det ska bli morgon för vet ni vad, då blir det crazy daysy med flickorna. JESS.

Kommentarer
Postat av: anonym fan

du e skitduktig linn på att skriva! jag gillar din stil och uttrycka dig själv, okay nu låter ja totally deep... Nämen fortsätt så och du behandlar saker och ting på ett respektfullt sätt! Man märker på dig att du är en stark person djupt inne! Kram

2010-10-07 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0