pink


Hade en riktigt ljuvlig kväll. Vi åt på en mysig grekisk restaurang och såg regnet och blixtrarna utanför. Sjukt gott var det också.
Nu har dock min fiilis sjunkit rätt så rejält, bl.a. eftersom jag fick värsta sorgattacken då jag tänkte på att jag inte kan gå på lördag-söndag kräftis and more. Jag ska nämligen gå med på e bröllop. Via jobbet. Jag fick riktigt tårar i ögonen-jag måste få se mina vänner-jag hatar att läsa alla dagar-varför blev jag inte student som alla andra- känslovåg.

Måste bara komma ihåg att livet fortsätter, nu ska jag ta mig i kragen, göra det som måste göras, sedan somna och imorgon läsa allt vad jag kan igen. Sov gott mina fina!

Kommentarer
Postat av: Alexia

Jag känner så bra igen mej! Jag kommer säkert att ha helt samma fiilis sen nä mina vänner blir studenter och jag ännu har ett helt år kvar.

Häng dej inte upp på en sån sak, tänk positiv, tänk istället hur sjuukt bra det kommer att kännas sen när du äntligen blir student. Du kommer att ha sån voittaja-fiilis att ei huhhu. Det kommer att gå så bra så! Abrazos y besos de Argentina

2011-08-23 @ 03:34:24
URL: http://alexiargentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0