friiiiday



Lite nya grejer till sommargarderoben. Lexington denim klänning, helt sjukligt snygg, två bikinis och en bastopp från hm.

Vakande av värdens väsrta mensvärk. Fyfan.
Igår jobbade jag som sagt hela dagen med att göra färgkartor för lexingtons handdukar, sedan hade jag skola och efter det lagade vi god middag hos Sara. Jag skar också halva fingertoppen av mig och det blöder fortfarande. Bara så att ni vet. Nu ska jag hoppa i duschen och börja på en psykologiessä för att sedan ta mitt pick och pack och köra till åbo för att jobba hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Krippen

Haha, Linn ja köpte samma blommiga bikini som du! ;D och wait for it; jag köpte en maxi klänning!!! :) så förresten din mamma, pappa och rubi igår då jag var o körde! När ska vi fa ut o köra?:) kraam!

2011-05-20 @ 09:52:38
URL: http://Krippen.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0