19!

Blev uppsjungen av familjen med paket och kramar. Kom hem från jobbet och fikade sjukt goda wienerbröd från Anton&Anton med Sebbe och Benjamin. Åkte till stan och träffade flickorna över en kaffe och lite tittande i butiker. Hade tydligen ingen skola så jag kom hem. Blev mycket mycke mycket överraskad av min pojkvän som hade förberett en liten show åt mig. Har aldrig varit med om något så fint. Så kom gästerna, släkt och Denna&Ida. Vi drack skumppa och åt kaka och annat sött.
Anton&Anton
På måndagen firade jag lite med Vici. Detta är kokomos chocolate tree.
Helt underbart god mat, också detta på kokomo.
Sådan nitton års dag har jag haft. Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: daniela

berätta mera om showen? :D

2011-10-13 @ 17:53:06
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0