Bubbel bad

Hej!

Nu har jag äntligen kommit hem. Efter att ha spenderat 1 vecka mitt i skogen känns det lyxigt att få komma hem till ett färdigt dukat bord och en påslagen dator. Det var länge sedan jag kände mej så här äcklig. Scoutlivet är nog inte för finkänsliga männsikor. Men kul var det. Inte första dagen men sedan. Jag lärde känna massa nya trevliga och snygga mänskor. Vädret var inte det bästa, men det gick ändå och så plötsligt var det slut. Nu skulle jag nog kunna vara kvar där, men det är nog otroligt skönt att vara hemma igen. Efter att vi har ätit ska jag tappa upp ett bubbelbad åt mej, tända ljus och ta några tidningar med mej och så ska jag sitta där läääänge!

Nåja, jag berättar mera senare, nu ska det sitta bra med mat.

pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0