Coffee and curly hair

Morning!
Söndag = kaffe tidigt på morgonen och 2 avsnitt av OC.
Det ösregnade just, men det håller väl på att klarna upp nu. Tråkigt om det regnar när jag och Vici ska in till stan och hälsa på grabbarna. Då får jag också höra alla gossips från igår.
Ska testa att locka mitt hår lite så få se om det blir fint eller om jag måste  duscha ännu en gång innan stan.
Måste planera dagens outfit också, jobbigt.
Dagens drömoutfit:


May I just say, yes please!

Ni får se min egen dagens senare.
Borde göra lite skolarbete idag också, men får se vad det blir av det. På kvällen åker iaf jag och mamma och hämtar skolböcker från Miranda så då får jag träffa henne igen :) Lovely.

so long, lieenaa

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina bilder från Teneriffa! Saknar dig på bloggen.fi förresten...:-( Men hoppas du har det riktigt bra även om du verkade lite ledsen i ditt ena inlägg... Ha det så bra! Kram

2008-08-24 @ 12:10:18
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0