Dagens outfit nr 2 ;D

Så här ser jag ut nu och har sett ut största delen av dagen:



Nu sitter jag och gör upp morgondagens palner med Annika över facebook och funderar på om jag kanske orkar se de sista 8 avsnitten ännu. De skulle betyda att jag kommer i säng där vid 3 tiden, haha. Så typiskt mej att jag inte kan sluta titta på något som jag börjar med.
Ett dilemma uppstod plötsligt, är butikerna öppna imorgon?? Enligt inside information fick vi veta att de inte är det. Nästa dilemma: Vad ska vi då göra imorgon?!?! Hänga ute på en parkbänk då inget har öppet. Andra alternativet är at vi är kreativa och är hemma hos någon och bara myser eller något annat. Nu ska jag ta itu med det problemet. Sov riktigt gott!

Pusskram, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0