New years eve

God morgon!
Blev tidigt väckt av mamma så mina ögon håller ännu på att falla ihop. Jag och brorsan blev hemma när dom andra åke till landet, så nu ska vi åka och äta kinesisk mat. Efter det bär det av direkt till gymmet med S och R. Finns det ett bättre sätt att börja nyårsafton på så säg!?!
Jag har med mej alla grejer för ikväll, ska med flickorna och köpa mat och sånt, och sen till Annika för att fixa oss iordning. Kvällen inleds med middag sen firar vi in de nya året med några smällare kanske. Perfekt.
Tror inte att jag hinner blogga mer idag, om inte hos Anna typ innan alla andra har kommit. Men om inte så ska ni alla fira en härlig, perfekt nyårsafton med dem i tycker om. Gott nytt år!!!



puss, L



Bloggen krashade på morgonen så tydligen hade inte detta inlägg kommit in. Nåja, det var iaf meningen att det skulle komma in redan ca halv 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0