the smile on your face lets me know that you need me there's a truth in your eyes saying you'll never leave me the touch of your hand says you'll catch me wherever I fall you say it best ....when you say nothing at all

Kort skoldag idag, slutade kl 13. Ikväll ska jag nog bara vara hemma, har varit på språng de senatse kvällarna så det ska bli riktigt skönt att vara hemma och ta hand dom sig själv. Hade första musik timmen idag, bättre än väntat. Vi sjöng 'When you say nothing at all', den är så fin.
Idag är det den fjärde december vilket betyder att det är:

* 20 dagar kvar till jul
* 27 dagar till nyår
* 2 dagar tills självständighetsdagen
* 15 dagar tills jullovet börjar
* Obestämd mängd dagar tills jag får åka till mitt kära Stockholm.



Och imorgon är det fredag. Fredag fredag fredag, kommer bli kul, hoppas det blir fest någonstans självständigheten till ära, som förra året.

Vad annars? Jo jag blir så trött på mörkret, jag vet att jag har sagt det tidigare, men det kan inte sägas för många gånger. Dagarna bara försvinner i mörkret och regnet. Blev hur glad som helst då det idag började falla snöflingor stora som golfbollar men förstår så hade det förvandlats till regn då jag skulle gå ut. Depp.
Och så blir jag så irriterad på folk som inte vet var gränsen går. Kanske det är meningen som ett skämt, men hello people grow up!! Vissa skulle man inte kunna tro att är gymnasie elever. ;)

Ha de bra!

L

Kommentarer
Postat av: J

linn ja vill o festa vi måst hitta på någå :(!

2008-12-04 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0