Juleklappar packas in, dörren stängs för näsan din, det är bara roligt!!

Halojj!
Hur har er dag framskridit? Jag har haft en awsome dag med härliga människor. Började med lunch/middag på rax, det kunde ha blivit min död ingen av oss åt direkt lite, utom etta som inte var hungrig stackarn! Så med magknip som skulle vara hela dagen begav vi oss för att hitta julklappr åt olika pojkvänner och så, svårare än tänkt blev det. Vi sprang runt hela stan för att hitta den perfekta julklappen, och bra resultat blev det tycker jag.Fick också min julklapp av Annika som jag dock får öppna först på julafton och så fick jag en av Anna som jag öppnade genast. 2½ chokladjulkalendrar som hon hade tömt i en påse för att gläda mej, haha. Dom bästa ideerna fås av den tjejen.. Nåja sedan var det dags för släktträffen. Småkusinen var inte där vilket var lite synd skulle ha velat träffa henne (fast jag i princip inte vet vem det är, tänk att man bara sådär på en dag får nya släktingar som man inte visste att fanns, haha konstigt.)  Men riktigt trevligt var det att få träffa de andra släktingarna och dricka glögg och äta snittar.
Sen var det dags att åka hem. Vi fick julklapps påsarna och dom är nu uppackade och ligger i säcken, på julafton öppnas den. :)

Ikväll tror jag att det blir den traditionella julfilmen; The Grinch. Älskar den filmen.


Go'natt mina vänner!! Pussss!


L

3 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ska se den filmen idag istället :p

2008-12-22 @ 09:47:20
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra :) hihi.



L

2008-12-22 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0