Fräknar

Hej på er!
Hoppas ni mår bättre än vad jag gjorde imorse. Halsen var helt uppsvullen och det var svårt att andas. Så kom vintersjukan även fast mej. Så hela dagen har jag legat i sängen och vilat, för en stund sedan drog jag mej upp och började skriva på en uppsats. Nu åker mammsen till butiken och köper käk till mej, mummmmma :D

Igår när jag tittade på andra avenyn på tv ville jag inget annat än att få fräknar, det är så snyggt (i lagom mängd). På engelskan snackade vi också om fräknar och tänk bara en sommardag då solen skiner, fräknar i ansiktet, inget smink och så en glass i handen. Underbart skulle det vara.


Så vacker! Maya Rung som spelar Liv i Andra avenyn.

Lindsay täcker ofta sina vackra fräknar med smink, men här
ser man dem.


Jaja, ikväll ska jag nog inte bara vara hemma fast jag är sjuk, det blir väl antagligen "The strangers" med tjejerna. Kanske någon kille komemr med också, jag vet inte. Ska bli kul att se en skräckfilm, det var länge sen sist. Kommer att vara skiträdd när vi ska hem, haha..
Ha det så bra,

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0