donuts

Hola chicas!
Dålig uppdatering igen, gud vad irriterad jag blir på att jag inte kan uppdatera så ofta, jag måste verkligen skaffa mej den där datorn eller hur!?!
Nåja, inget jätte speciellt har hänt, igår efter skolan chillade vi och fetton som vi är åt vi donuts. Sen blev det ett väldigt spontant bio besök. Vi satt där bland alla 11, 12 och 13 åriga tjejer och skrattade oss igenom hela high school musical 3, hahaha.. Idag gjorde vi typ samma sak, fast bion skippade vi trots att det var special dag så man skulle ha fått biljetten för 5 € men filmen gick så sent så vi hoppade över. Jag hade egentligen tänkt att gå till gymet idag och träna men helt tydligt blev det inte så. 


ljuvligt goda donitser från dunkin donuts

Inatt hade jag världens hääääärligatse dröm, aldrig har jag drömt något så fint. Annika, du vet! ;) Näe, men det var faktiskt riktigt underbart att vakna upp på morgonen, hoppas den går i uppfyllelse. Snart. hihi.
Jaja, det ösregnade just när jag kom he så nu ska jag ta en varm härlig dusch och så dränka mej i läxböcker.

Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0