Baby pics

Hej på er!
Fick sluta tidigare idag, redan halv 12 var dagen slut och jag åkte för att äta, städa och tjäna pengar. Fast jag städade inte som vanligt idag, jag började göra på ett foto album som så småningom ska bli fyllt av mej och mina syskon. Här är ett bar bilder (inte särsklit skarpa) som jag limmade in idag.:


brorsan och jag


rikitgt nyfödda var vi här.


söta!?!


Hehhe...

Jaa, så såg jag ut när jag var liten.  Ikväll får jag då som vanligt inte göra något annat än läsa. Så är det nu när man har provvecka, tyvärr. Äsch, det känns osm om hela livet handlar om bara skolan just nu iaf. Bloggen också, få hitta på något annat att skriva om så blir det intressantare. Pusspuss!

lieenaa

Kommentarer
Postat av: jaennys

haha första bilden e juvlig :D

2008-09-30 @ 14:28:23
Postat av: Miranda och Casandra

hej tjejen kommer du på kaffe imo? <3

2008-09-30 @ 16:26:29
Postat av: Malin

Alltså guud va gosiga ni va!! De va roliga tider :)

2008-09-30 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0