Fotboll

Hey!
Dagen blev inte som planerat. Påväg till skolan från busshållplatsen mötte jag skolans fotbollslag som skulle på matcher. Jag hade tidigare blivit tillfrågad om jag ska spela men jag ville inte då. Nu när dom kom emot övertalade dom mej så jag gick helt oförberedd med och spelade, haha. Jag fick låna grejer av lagkaptenen så det gick bra, och vi hade skit kul. Första matchen vann vi 9-0 och nadra speldae vi lika så vi kom vidare. Dessutom fick vi sluta tidigare.


how you look after a game

Ikväll blir det ännu träningar och före det lite OC. ;)
Imorgon är det helg igen! Weei, alla ska åka in till stan och titta på fyrverkerier och så, så det ska bli kul.

So long,

lieenaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0