Tisdag kväll

16 dagar. 16 korta snabba dagar tills jag får komma bort. Iväg från allt, till ett annat land. Långt bort med Vici. Om 16 dagar befinner jag mej tillsammans med Vici i Hamburg där vi ska leva livet i 2-3 dagar (?), sedan åker vi till Berlin där vi kommer ha så kul. Vi ska njuta så mycket! Det kommer bli det bästa någonsin. Om 15 dagar är det dagsverke. Jag får antagligen jobb tillsammans med Vici på hennes pappas företag där vi kan tjäna lite pengar till resan. Om 14 dagar är det konvents fest. Eller det är det ju inte, men det är en välkomstfest för alla 1or. Kommer bli asgrymt! Sist men inte minst, om 11 dagar har jag B-day! Yesh! Planerna för den lördagen är ännu oklara. Söndagen efter kommer hela tjocka släkten och firar ;)


BERLIN


HAMBURG

Kärlek,

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0