POSH

Hey chicas!
Skolan slutade 2 lektioner tidigare idag, lycka! Nu har jag städat färdigt här hos mormor och morfar och så småningom ska vi äta världens godaste mat, leverbiffar med lingonsylt! Yummie. Sedan är det barnvakt som står på programmet och ikväll åker jag med Anna och många andra från hennes scoutkår och nattvaktar, kommer vara död imorgon i skolan ;) Men kul ska det bli, vi ska väl köpa pizza och fixa chokladfondue åt oss så vi hålls vakna.
Jag läste just om Lena Phs och Orups nya platta "Dubbel" som kommer den 12 november. *Happy* Äntligen något nytt! Väntar!
Och så har Posh klippt håret.Inte lyckat, eller vad säger ni?!

Fult, Fulare, Fulast!

Nåja, få se om jag hinner blogaa mera idag, om inte ska ni ha en super dag!

Puss

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0