Söndag 5.4.2009

Vaknade ovanligt tidigt för att vara söndag, då såg det soligt ut ute, men nu har molntäcket återvänt. Suck!
Då jag inte kunde sola har jag istället städat. Jag har städat så mycket. Köket är tiptop och allt damm är borta. Så skönt att känna att man gjort någon nytta. Dessutom är städning bra träning, man rör sig mycket och måste anstränga sig då man lyfter saker. 2 flugor i en smäll.
Jag tog också bort mina lösnaglar och fy jävlar vad mina riktiga naglar ser hemska ut. En del av limmet har fastnat, näe det var nog bättre med lös.

Förresten, snart får jag äntligen min läderjacka som jag suktat efter så länge. Lycka!
Nu ser det ut som om molntäcket kanske spricker lite i alla fall, jag ska ta mackor, varm choklad och en bra bok, sätta mig ute i solen och njuta 100%. Puss!Bild tagen i maj 2008, snart ser det ut så igen med vitsippor och grönt gräs.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0