22.00

Vad finns det att säga?
Bara en vanlig dag har gått igen utan att jag egentligen har märkt det.
Imorgon är helvetet löst. Provveckan börjar, så i 2 veckor framåt kommer jag att vara gnällig, tråkig och svår att handskas med. Skolan går föra bloggen, that's the rule. Den enda regeln som är till för att man faktiskt ska lyda den. Hur mycket helldre jag än skulle vilja blogga än sitta dränk i kemi så kommer jag inte att göra det. Från och med imorgon är jag en nörd, och jag får inte ens trösta mej med godis. Hur dum får man bli när man har godisstrejk över provveckan. Jag får gå på grape, apelsiner och vatten. Min nya diet, haha.

Kl. 22.00 and bed time for sure.

puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0