Hej du sitter och stirrar jag vet du vill ha mej

Tjenaaa
Blev färdig med städningen hos mormor och morfar för en stund sedan och nu har jag ätit ordentligt  med mat och efterrätt.
Gick bara till klockan 13 idag så nu har jag hela dagen på mej att åka till stan, hänga med polarna och slappa. Efter det kommer Jone och kanske Vici och hälsar på brorsan som är hemma. Hans minne har börjat komma tillbaka och han minns väl det mesta nu.. Tur.
Vi reserverade biljetter till twilight idag så imorgon får vi äntligen se den populära filmen som alla talade så mycket om idag i skolan. Ingen av oss som ska se den imorgon har läst böckerna, lika bra att köra på filmen genast, eller hur!?!

Nu väntar Anna i skolan så nu måste jag skynda mej. Pusskram på er!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0