Hey Baberiba

Heej!
Är alldeles proppmätt efter massa lutfisk och 5 portioner hallon parfait. Hade sparat mej hela dagen så jag skulle kunna äta så mycket. Efter maten tittade jag på året med kungafamiljen, löjligt jag vet men galet roligt, och faktiskt tyckte jag att det var ganska intressant också. Jag kan tyvärr inte hjälpa att mitt intresse för Sverige och mycket som har med det att göra bara växer och växer. Många skulle kanske se det som en negativ sak(?!?!) men jag tycker tvärtom, hihi.




AHAHA

Fast, det finns ju en sak som är ännu roligare än att titta på den äkta kungafamiljen och deras sysslor. Det är att se folk som driver med kungafamiljen. Jag skrattar ihjäl mej varje gång jag tittar på Hey Baberiba. Om ni inte har sett det så vänta inte en sekund utan gå in på youtube och sök med passande ord för att hitta det. Ord kan inte beskriva hur roligt det är. När jag kommer hem ska jag sätta mej i soffan, luta mej tillbaka och sätta in någon av Hey baberiba dvderna. Så ska jag skratta.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0