Torsdag 15.38

Hur har ni haft det idag?
Jag har haft en skön dag med endast en lektion, kemi. Musiken och geografin fick vi skippa då det var skolmästerskap i korgboll både för tjejer och killar. Tjejerna ägde och vann 123 mot futtiga 11 poäng. Grani gymnasium isade fast lite, haha. Viktigast var ändå att vi vann dom. Deras attityd orkar ingen med, puuh.
Nu har jag städat klart här hos m&m och så småningom ska vi väl röra oss hemåt. Där väntar geografi boken på mej som den aldrig gjort förr.. Gaah, jag orkar ej. Jag vet att jag måste läsa men jag vet också att jag inte kommer att läsa.
Idag har jag  på mej min nya klänning från HMs barnavdelning:


Ren spegel, haha.

Klänning - HM
Halsband - Venedig
Armband - Kina

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: irene

va e de du säger om granimänskor va??? : D

2009-01-22 @ 15:07:16
URL: http://soniairene.blogg.se/
Postat av: Anonym

uuh hottie

2009-01-22 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0