Hitta något lika bra i finland!?!?!

Jäkla skit, bloggen bara bråkar igen. Förra inlägget skulle ha publicerats halv 3 men kom in först nu. Den har bråkat mycket på sistone, kanske den har pms eller något...;)

Nåja, har varit den bäsa systern någonsin idag. När brorsan + flickvän bad mej göra plättar gjorde jag det, när syrran frågade om jag vill spela gjorde jag det. Goda plättar blev det men inte riktig lika bra reslutat på spelet. Datorspel är helt tydligt inte min grej, jag tröttnade och blev sur för att det inte gjorde som jag ville.

Nu ska jag iaf ha lite quality time för mej själv med det jag älskar mest; festis, chokladbollar och massa videokasetter med melodifestivalen.
Min fråga är, kan det bli mera svenskt?? Knappast.


That's the shit!

Enjoy er kväll, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0