sjuk, sjukare, sjukast

Just hade jag kallt, kallt, kallt. Nu svettas jag. Vill man vara utan feber får man klara av det. Började också nyss en anibiotika kur. Jag har inte gjort något av det jag skrev tidigare, bara legat i soffan, sovit och halvittat på 'Kung fu panda'. Hej följdsjukdom!
Eller faktiskt så kollade jag på en film som hette "Deep blue sea" på morgonen då jag mådde hyfsat. Den handlade om hajar som efter att människor hade använt dem som försöksdjur hade blivit smarta jäklar. Riktig ruggig film, men bra. Stellan Skarsgård var en av huvudrollerna, tills han som förste man blev hajmat.

Börjar bli lite fedup på att ligga hemma, skulle ha varit riktigt kul att komma till skolan imorgon, men det blir först på måndagen. Hoppas jag inte blir utslängd från någon kurs då jag missat så mycket.
Nu ska jag försöka få i mig lite mat och dricka. Kram!


Ps. Imorgon fyller min baby 16 år, kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0