bild tagen i paris 2007


Hej, försökte blogga då jag satt på cafét, men det gick tyvärr inte. Man behövde någon kod som jag inte orkade fråga efter. Jag har i alla fall haft en mysig dag. Café Esplanad är verkligen ett underbart ställe, skulle kunna vara där varje dag. Till en början var pappa med, vi fikade och då han gick tog jag fram datorn. Jag skrev nästan tre sidor om sådant som jag gått igenom och sådant som jag som bäst går igenom. Det kändes bra, men jag märkte att det genast blev mycke jobbigare att acceptera nuet och jag blev lite ångestfylld. Det var svårt att se allt nerskrivet. Svart på vitt liksom. Efter två timmar bestämde jag mej för att det fick räcka för dagen och gick mot torget längs med esplanaden och tittade på folk och julpyntet i träden. På vägen till kampen stannade jag vid Stockmanns julfönster en stund och tittade på julfönstret, precis som när man var liten.

Nu har vi precis ätit middag och jag ska titta på film tillsammans med min syster. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa vet känslan: svart på vitt gör allt mycket verkligare och hemskare! fin bild förresten!:)

2009-11-24 @ 19:30:21
URL: http://kaviar.papper.fi
Postat av: Malin

SÅ söt :)

2009-11-24 @ 20:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0