en dag på stan


Sedan kl. 9 imorse har jag varit i stan. Först hade jag möte på syömishäiriökeskus (ätstörningskliniken), vilket var jätteskönt som vanligt. Det bästa med måndagar. Efter det lunchade jag med mamma, sushi och vårrullar på dynasty. Mamma hade jobb sedan, men lite hann vi gå i butiker. När hon var tvungen att gå gick jag omkring en stund, bl.a. till Papagena därifrån jag köpte armbandet som jag har på bilden. Det är av märket VÅGA och är helt superfint.
Då det blev mellanmålstid för mej gick jag till café esplanad, satte mej vid ett bord ganska långt bak med en kaffe och pepparkaka och funderade ganska mycket och länge på olika saker. Det var verkligen väldigt skönt, tänkte göra det imorgon igen. Innan jag sedan åkte hem gick jag in i HM och köpte ett par plagg. Nu blir det middag och hela familjen är för en gångs skull hemma. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0