glaasbilen



Jag fick en förfrågan av en man på facebook om jag skulle kunna skicka recepet på min tårta till honom. På finska. Så nu har jag använt google translate för att överhuvudaget klara uppgiften. Det blev sådär kan jag säga. Jag blir förvånad om han förstår, men det är ju inte mitt problem. Egentligen. Jag gjorde förreten just jultryffel. Mitt eget recept som jag hittde på. Jag borde seriöst öppna café eller något, så produktiv som jag är.
Nu fick jag just ett samtal om att jag börjar jobba först vid 21 tiden, så jag har hela kvällen på mej för vad som helst. Ska nog glo på tv en stund och sedan äta favorit kina mat. Pusipusi!

ps. Vem fan skulle köpa glass från glassbilen den här tiden? Så onödigt att den piper utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0