lördag

God morgon!
Igår var jag och Roberta på filmen 500 days of summer och den var verkligen bra. En lite annorlunda kärlekskomedi som inte slutade som man trodde. Se den! Vi åt middag på Italienska restaurangen Il duetto. Jättegoda pasarätter. Idag har jag hittills skrivit lite på ett skolarbete (!!!!) som ska vara inskickat på måndagen. Det går sådär kan jag säga, så nu tog jag en paus. Kl. 14.30 idag ska jag vara på Tasty som är en fin liten resaurang på fredriksgatan, där ska jag praktisera med konditor Jonas Hoffsten som drar ett choklad seminarium. Jag ser verkligen fram emot det, kommer lära mej massor.
Innan det ska jag hinna med att förbereda min farsdagstårta för morgondagen. Jag ska nämligen baka samma tårta som jag lagade i tv programmet. Ska bli kul. So long, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0